söndag 17 juli 2011

En hel svärm med söndagsfönster ...


... kommer här susande genom rymden - från England - och landar i ett gult hus på en kulle, allt uti landet Halland.

Så här skriver avsändaren:

"Hej Elisabet!

Här kommer några kort som är tagna från mitt pendeltåg in till Victoriastationen i London.

Även om man inte precis ser några fönster så är de tagna från ett fönster. Hoppas det går bra också.

Hann tyvärr inte fota några tjusiga fönster i själva London när jag var där på snabblunch sist.

Sprang från tåget, åt lunch och snackade som bara den med min kompis varpå jag sprang tillbaks till Victoria för att ta tåget hem igen.

Men nästa gång kanske...

Hälsningar Ulrika i England."

1 kommentar:

Steel City Anna sa...

haha, jag tänkte inom en sekund när jag såg bilden att det där MÅSTE vara England. Sen scrollade jag ner och det var tjusiga London till och med. Tegelhusen och de gamla skorstenarna finns överallt. Fint, tycker jag.