fredag 25 juli 2014

Det bästa .., vill ni vara med ...?


Så var det dags igen och jag undrar jag om det finns någon som orkar engagera sig i den här värmeböljan ...? Men nog hittar ni väl ändå något som gjorde hjärtat så där extravarmt och gott?

Förstapriset är ett teal-armband och det är sponsrat av pv.
(Min AP gav mig ett sånt här fint armband, plus ett till - ett sådant ska också lottas ut - men det är så fint, så jag bär det gärna själv, jag som aldrig bär smycken!)

Så här skriver AP:s granne Anna:


Tröstpriset är ett underbart bokmärke och det är en gåva från Monet i Frankrike, men just nu i ett stekhett Sverige.

Tack till såväl pv som Monet! 

Och nu är det bara för er att sätta igång och tänka på den där glädjen! 

Sen, när ni har kommit på vad det var .., så mejlar ni den till bisse151@gmail.com, så pytsar jag in er lilla lottlapp i glastillbringaren. 


Varmt (verkligen .., snart 30 grader) välkomna! 
Och Monet som sponsrar, du kan också dela med dig ..., fast utom tävlan :)
Det är ju glädjen som är det viktiga!

Ps. Jag bär teal finns på facebook .., här hittar ni sidan. Ds.

3 kommentarer:

Anonym sa...


Vilket fint jobb Ni gör.

Jag förstår vad Ni går igenom,
Har själv gått igenom behandling
för bröstcancer. Men är frisk nu.
Lycka till

Friherinnan

Bloggblad sa...

Jag skulle kunna tänka mig att min veckas bästa blir den här dagen. Sitter färdigklädd och väntar på nästa och nästnästa generation för att åka på stor släktträff

Ruta Ett sa...

Toppenbra idé! Jag har redan beställt ett! Teal är ju "min" färg!