onsdag 6 september 2017

På frukostbrickan ....

Kanske skulle man bege sig till Borås?
I alla fall tänker jag hålla koll på Barbros bilder och se vad som händer med alla muralmålningar i stan!
Barbro .., hon som utstrålar så mycket värme och vänlighet!




Ja, jazz till en mulen förmiddag kanske går lika bra?
Femtiosex minuters musik som åtminstone jag tänker lyssna till.




Luisa Sobral - syster till årets Eurovisionvinnare, Salvador Sobral - sjunger så vackert så man (jag) får gåshud. Här tillsammans med António Zambujo.

Och jag har tre lediga dagar framför mig och tänker ägna mig åt sånt som hamnat på efterkälken.
Brev ska postas, paket också.
Jag ska läsa ut en liten bok av Bodil Malmsten som jag haft i bokhyllan men inte var särskilt förtjust i, då, när det begav sig. En chans till.

Pv har föräldramöte-träff ikväll och blir sen ...,så har han också tagit bilen och det händer sannerligen inte ofta.

Ungefär så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina du!
❤️

Tack för underbar musik som passar så bra just nu.
Ska tända ljusen och tänka på dig och din generositet.

walkaboutsweden/Barbro

PS Å tänk så kul det vore om ni kom till Borås! DS