torsdag 4 januari 2018

Hälsning från Ulrika och hennes vän!


"Hej allihop!
Nu är rullator beställd! En variant med bra hjul och med sits och väska och som bara väger 6 kg. Helt perfekt!
 
 
Det blev en peng över så vännen kunde också köpa en sån här väska på hjul (som jag inte för mitt liv kommer på vad de brukar kallas), bra de dagar kroppen är bra nog att lämna rullatorn hemma och som väska när man reser m.m.
Detta kommer att underlätta tillvaron enormt mycket.
Tusen och åter tusen TACK från vännen och från mig!!!

Ni är fantastiska!

Kramar, Ulrika."

//Elisabet skriver: till detta är jag helt oskyldig och ska inte ta åt mig minsta ära; jag bara lånade ut min bloggsida och hann inte ens klicka iväg ett bidrag. Men ni som gjorde det .., jag vet i alla fall en .., ja, jag säger som UIrika: ni är verkligen fantastiska! Och väskan som man kan dra - i alla fall ungefär såna - kallas för Dramaten, Ulrika.

7 kommentarer:

Kerstin i Dalarna sa...

Underbart vad det finns goa människor när det behövs ��

Elisabet. sa...

Kerstin i Dalarna: håller verkligen med!

Ulrika sa...

Men va 17... min kommentar kom inte fram!

I alla fall: jag har gråtit floder av glädje och fina medmänniskor den här veckan.
Underbara raringar!!

Anonym sa...

Ser verkligen jättefina ut både rullatorn och Dramaten. Även jag säger att det finns fantastiska människor.

Friherrinnan

Lena i Östersund sa...

Blir glädje varm i kroppen när jag läser om detta.

WalkaboutSweden sa...

Verkligen hjärtevärmande.

Bert Bodin sa...

Verkligen roligt att det blev så bra resultat!