måndag 19 februari 2018

Det bästa för ellem i Skellefteå ...


Hej! Som vanligt är jag lite sen med min glädje!

I lördags hade vi Kvinnofrukost då en kvinna på ett så personligt sätt delade med sig om sorg och glädje. På eftermiddagen kom goda vänner och fikade en stund.

Sen har resten av helgen gått åt att få nån sorts ordning i klädkammaren. Den är ganska stor med det användbara utrymmet halverades i samband med nya rördragningar för nytt ventilationssystem.

Detta krävde en del funderingar, nytänk och omdisponeringar. Igår blev det i alla fall klart och jag känner mig nöjd och glad. Så där då jag tittar in ibland för att se att det verkligen är sant!

Idag är jag ledig och hade inte tänkt göra just nåt men nu har jag matbröd på jäsning.
Och när jag  varit till soprummet, passade jag på att köra bort snö från drivorna utanför huset när nu solen sken en stund.

Nu sitter jag med en te’kopp i väntan på att brödet ska gräddas.

ellem.                   

1 kommentar:

WalkaboutSweden sa...

Det där kortet är så bra! :)