måndag 29 oktober 2018

Dagens fönster ...


Utanför The Paris Church of  St Cuthbert i Edinburgh, där tittade annannan upp .., tog fram håven och fångade ett fönster! Och titta, så fint solljuset silas genom grenverket!



En tur på kyrkogården ..., då ser det ut så här.

Och vill ni höra lite klockringning (är det jag som har fel, eller .., visst ringer klockor i England, Skottland på ett visst sätt? Jag tänker genast på stort bröllop ,-), så kan ni klicka på den här länken.

Tack annannan för fönstret! säger jag.

2 kommentarer:

Astrid Binnerstam sa...

Fint fångat fönster, för att inte tala om resten av byggnaden. Varenda sten tycks vara genomtänkt placerad. Annat det, än de hangarliknande bunkrar som byggs idag.

Annannan sa...

Kyrkogården är underbar. Jag såg den i mars så den var mer luguber och mindre idyllisk än på filmen. Men en oas mitt i storstaden. Fast Edinburgh är nog den lugnaste storstad jag vet.