torsdag 13 augusti 2009

Kväller ...

Och då blir det ett litet besök av fläskpannkaksätande son, samt insmorning av mitt eländiga höger knä - av min australiensyster har jag nämligen fått Elmore Oil - och det ska nu vara rena underverket, ja, man får pengarna tillbaka om man inte blir nöjd.

"Penetrates soothes & relaxes if you suffer from arthritis, neck and backpain .., and sports related injuries."

Det är väl det där sista som gäller för bloggmadamen.

Sports related injurires.

Och nu återstår bara imorgon ..., sen är det ledig helg.

Å, gudars .., så härligt!

3 kommentarer:

Mian sa...

Jag funderade härom dagen på hur det står till med ditt knä, men nu fick jag svaret. Inte alls bra alltså.
Skall du röntga?
Besöka läkare?
undrar
bekymrad vän

Elisabet. sa...

Mian: för kanske två veckor sedan blev jag röntgad, eller knäet, men jag har inte fått något svar.

I natt har jag haft så ont så jag har legat vaken i TIMMAR .., det är som tandvärk, fast i ett knä!

Evas blogg sa...

Aj då, jag har också funderat över ditt knä. Det därlät ju inte alls bra. Vila så mycket du kan!