måndag 16 november 2009

Rötter ....

Igårkväll .., däckade av allt kånkande på bananlådor fyllda med klippalbum, fotografier, sydamerika-brev .., pelargonior .., älsklingspåslakan .., stenar .., keramikmuggar .., lerkruksfat .., plädar och täcken och kuddar och soffdynor och allt möjligt annat .., råkade vi bli sittande i soffan Ektorp.

Trötta.

Bloggmadamen mer än så .., hon var mentalt slut på.

Men så, av en tillfällighet bara, råkade vi se det här programmet.

Så ljuvligt underbart!

Och så fint klippt!

Och vilket ofattbart vackert land Colombia är!

Har ni tid över .., titta på programmet!

8 kommentarer:

Turtlan sa...

Jag tittade lite i början men bytte kanal... det var kanske dumt gjort. Borde ha stannat kvar där....

Ska kolla om det går i repris :-))

anna of sweden sa...

Tänkte bara titta in här och önska lycka till!
Det kommer att gå finfint ska du se!

Många kramar från andra sidan Atlanten!

Torun sa...

Även jag vill önska LYCKA TILL i morgon. Ska sända dig positiva affirmationer! Kram!

Christina sa...

Lycka till i morgon Elisabet!

ab sa...

Nu står det lite still här. Har du flyttat till PV för gott?

Lycka till med operationen!

pralinen sa...

Lycka till i morgon!
Kram Åsa aka pralinen

Anita sa...

Jag såg programmet.

Jag tyckte att Anders (visst hette han så?)adoptivföräldrar visade en fin generositet.

Jag vet inte, eller missade jag det... vad hade hänt Anders mamma? Var hon död?

Smulan

Annas mamma sa...

Hej Elisabet, även om PV kanske har detta på sin repertoar så kan det vara trevligt att höra tre!! välsjungande herrar på en gång:-) Du kanske hört dem redan men här kommer adr http://www.thepriests.com/gb/
De är så himla!sympatiska och sjunger härligt vackert. Tror de var med i Skavlan förra året, hört dem i TV här en gång och i England, där de är mycket populära. Lycka till i morgon! Och hoppas du får sova gott inatt!