fredag 5 februari 2010

Jahapp.


Då åkte mina favoriter i På Spåret.

Ut, alltså.

Synd.

15 kommentarer:

Evas blogg sa...

Säger detsamma. Ikväll tyckte jag det var svårt. Ha nu en finfin helg!!

Lyckliga Grodan sa...

vilka är det som åkt ur?
jag jobbar ikväll och har ingen tv här..

Vasaloppsamatören sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vilken var din favorit, har inte sett det ikväll? / kram Agnetha

Anonym sa...

Eva: vi klarade ofta varannan fråga, dvs, pv en och jag en annan.
Ö-vik tog han på tio.

Lyckliga Grodan: Bo Kaspers åkte ur .-)

/ Elisabet

Vasaloppsamatören sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elisabet. sa...

Agnetha: Bo Kaspers åkte ur ...

Evas blogg sa...

Ja Ö-vik fixade jag också. Men kanske det var dom två Irish Cofee (hur stavas det?!) jag drack som gjorde min hjärna seg :)

Rexxie sa...

Är det bara jag som tycker att "resorna" har blivit enklareän vad de var förr?

Förr om åren tycker jag att det var sällsynt att någon tog 10-poängarna, men nu händer det titt som tätt!

Rexxie sa...

..och njae, Bo Kaspers åkte väl inte ut; däremot Bo och Lena Sundström...

Lyckliga Grodan sa...

jag gillar också Bo Kaspers.. synd..

Evas blogg sa...

Ja jag tycker också att resorna har blivit lättare.

Ingela sa...

Jasså, jag som trodde att jag hade blivit smartare ...

Båda lagen i kväll har varit underhållande och bra, och haft en uppfriskande självdistans. I och för sig märkte man att det hettade till lite i kväll och att båda lagen gärna hade velat vinna, men inte mer än att det är sunt. Synd att ett av dem måste åka ut.

Bloggblad sa...

Fast min favoritkille klarade sig.... :)

De andra två var jättegullig också. Fast Skavlan fick minuspoäng - fy så otrevligt han avbröt flera gånger, och riktigt dum mot den roliga Khot var han också. Han tappade tydligen helt bort sig så fort han inte fick prata själv och gästerna bara sa "ja"...

Elisabet. sa...

Kl. 3.35 .... vi ska snart åka till Ystad .., jo, jag tycker också att frågorna har blivit enklare, framför allt tiopoängarna, dom tog jag nästan aldrig förr!

Och Rexxie .. jag vet att det inte är Bo Kaspers, men jag kom inte på efternamnet .-)

Och Bloggblad: missade Skavlan, då vi gjorde en tidig kväll, men han har blivit sämre, tycker jag.