onsdag 17 mars 2010

I morgon idag, ska det ske.

Så är det.

22 kommentarer:

Leina sa...

Visslingar o stamp med foten.... Go girl go!!!!! Kommer att gå JÄTTEBRA! Kram på dig....

Evas blogg sa...

Det blir bra det!!

Bloggblad sa...

Men hallå!!! Du kan väl inte bara säga A?!?

Love, literature and gardening sa...

Om du hade tänkt fria så vill jag bara påpeka att det är 2 år kvar till nästa gång den är skottdagen den 29 februari...

Alltså bör det vara något annat som är på g?

anna of sweden sa...

Vad? Vad? Vad? :)

Anonym sa...

Det kommer att gå bra !!!

Kram från Småland!!

Dubbelörn sa...

Snacka om cliffhanger... :D

Skickar positiva vibbar till oavsett vad ;)

Kram

gunnar i vaplan sa...

Ha... jag tror du tänker säga upp dig på ICA i Ystad och flytta till landet Halland, de e vad jag tror kommer att ske i dag .-)

Tankevågor sa...

Jag tror som Gunnar. :-) LYCKA TILL!!

h-lady sa...

Även jag tror som Gunnar MEN vad det än är så kommer det gå kanonbra!!
Håller på dig!

Anonym sa...

Jag tror också som Gunnar!Det kommer att gå bra ska du se .Kan ge mig sjutton på att du också har jobb på G i landet Halland med!/Babsan

Anna-Lena sa...

Vad det än är så lycka till!

Åsa sa...

Visst är det underbart när man vet!
Hjärtat kan aldrig leda fel. Stort lycka till.

cruella sa...

Åh, vad spännande:-)

bettankax sa...

Lycka till! Jag är ganska säker jag på vad som ska ske;))

Elisabet. sa...

,-)

Bloggblad sa...

Då gör jag som dom andra och tror att det är Stora Beslut på gång.

Lycka till!

Elisabet. sa...

Bloggblad: t a c k!

bert sa...

Åh - Är han snöpt nu!?? Stackarn.

Ja - jag menar Sigge Nilsson.

;-)

Cecilia N sa...

Ja jag tänkte som Bert, men med tanke på den lille skuttaren på rabattkanten några inlägg upp här så tror jag inte det längre.

Gerd sa...

Tror nog du har sagt upp dig och skrivit flyttningsanmälan till landet H idag! Rätta mig om jag har fel...

Mildamakter sa...

Lycka till! :o)