tisdag 6 juli 2010

Bara så ni vet.

Jag kan läsa era kommentarer, men dom dyker inte upp på bloggen av någon anledning.

Tack Mian.

Diplom kommer.

Eva på Frösön: Jag tyckte så mycket om dikten! I love you!

Margareta Lundgren: t a c k! (Jaså, du behöver inget diplom .-)

S o F: ååå, är det översvämning på gång ...! Ajabaja. Här får du ett virtuellt diplom, för jag vet ju att du vill vara lite okänd.

Mian: som nu har läst inlägget två gånger och förstås vill ha två diplom! Absolut. Det kommer med posten .-)

Mossfolk: inget diplom för dig heller ..? Men ni var då storsinta av er ...! Hälsa Lurvig att akta sig för irriterade rottweilers!

Smulan: jaha, här vankas det diplom ser jag, trots vad du skriver ..-)'

Cecilia N (som i morgon står för dagens fönster och vilket fönster det är ...): ja, jag hoppas också på ett arbete och en bra chef .., tänk, vad det betyder mycket!

Fru Grå, som inte är det minsta Grå: jag arbetar torsdag till fem, fredag, lördag och söndag till mot tre, tror jag. Ååå, det blir svårt om du kommer och kramar, men jag blir hemma hela nästa vecka också.

2 kommentarer:

Mian sa...

Det var superenkelt att få diplom hos dig Elisabet ;)
Jag har faktiskt läst inlägget en gång till och kommer alltså att få dubbla diplom - najs.

Kerstin sa...

Ingen kommentar om inlägget, men i högerkanten på sidan fick jag syn på Slottsträdgårdsmästarens blogg och Krollila. Min favoritblomma, så naturligtvis var jag snabbt som ögat där och kollade. Vilka ljuvliga bilder. jag har några förvildade i skogskanten som jag bevakar ivrigt från det jag ser de första bladen till den börjar blomma. I år har de blivit 3. Kul med såna här invandrare. Hittade smörbollar också i samma skog för 14 dagar sen. Intensivt gult lyste de i granskogen. Vad får man inte uppleva så här på landet!