måndag 16 maj 2011

Det var i London ...


Här hänger det.

... ni vet, kring första advent, som Jennie berättade om det äckliga duschdraperiet i sitt och hennes mammas badrum på hotell Capthorn Thara.

Det var knappt att Jennie ville duscha där inne.

Jo, vi hade också ett duschdraperi i vårt badrum, men det var inget jag hade reflekterat så värst mycket över .., själv blir jag aldrig stående särskilt länge i duschen och hann kanske aldrig ta mig en närmare titt.

Men efter den här resan, blev det annorlunda.

Nu började jag syna duschdraperier kors och tvärs, och allra mest vårt eget.

Idag - minsann -, hamnade det i tvättmaskinen, tillsammans med (blunda nu pv!) klorin.

Men rent och fint blev det och Jennie har fått ett mail med en bild på ett nytvättat draperi.

Och jag känner mig rätt nöjd.

Inga kommentarer: