tisdag 18 oktober 2011

Tisdagsfönstret ...


"Hej Elisabet!

Det kan säkert inte ha undgått dig att jag varit till Capri. ;)

Tittade in i din blogg nyss, vilket jag tyvärr gör allt för sällan, och påmindes om alla dina underbara fönsterkort.

Sökte bland korten från resan och hittade ett fönster som jag tror kan passa.

Det är ett av fönstren från vårt hotellrum på Hotell San Michele på Capri, och det är förstås Medelhavet som breder ut sig utanför fönstret.

Behöver jag säga att det var en underbar resa?

Nej, jag förstod väl det.

Kram!

Anita."



3 kommentarer:

Anita sa...

Så kul att du hittat Hotell San Micheles hemsida, Elisabet! Hotellet rekommenderas varmt.

Kram! Anita

Kesu sa...

Aaaahhh! Precis en sån bild man behöver just i dag när det är en nyans av grått utanför arbetsfönstret.

SoF sa...

Men Guuuuuud!
Att hitta det här fönstret så här nu när mörkret faller är ju bara helt ljuvligt.

Tack!

...från mig och Västergötland.