söndag 24 juni 2012

Och så berättar Ann i Göteborg ...

Den här veckan är det faktiskt en hel del och det är svårt att välja det som gjort mig gladast!
  • att Tygaffärens (ja, den heter så) rea startade i måndags och jag kom hem med en massa tyger både till STORARTAT, till mig själv och till maken. Han ska få byxor och skjortor, jag ska få en klänning i svart med vita prickar och STORARTAT får tunna, härliga linnetyger i sommarkvalitet
  • att Mr X kom och provade bröllopsstassen och var sååå nöjd med utfallet
  • att jag fick beställning på 10 par små baby converse bara så där.
  • att yngste sonen Anders var på anställningssintervju och att han tyckte det gav bra vibrationer.
  • att jag fick besked om att jag får ha kvar daghunden Addis åtminstone till september. Matte ska flytta ihop med sin käresta 6 mil bort.
  • att jag är så kär i den man, som jag varit gift med i 27 år
  • att jag har ett eget syrum
  • att jag fick kaffe på sängen igår och idag
  • att bloggandet gett mig så många härliga vänner bland många andra Elisabeth Nilsson i landet Halland
Ja, du ser, inte går det att välja... hälsar Ann i Göteborg.

Inga kommentarer: