söndag 24 juni 2012

sportigajenny får tänka efter lite ...

Hej Elisabet

Den här veckan får jag fundera lite för att hitta nån "ljusglimt".

Den här veckan har handlat om jobb, jobb, jobb och jobb.
Att jag sedan fick ett tråkigt besked tidigare idag (söndag) gör ju inte veckan bättre.
Men nu ska vi inte prata om tråkigheter, utan mer glada saker.

Så veckans bästa blir nog den där kramen som A 23 månader gav mig när jag skulle hem till mig efter att ha varit hemma hos grannen en sväng häromdagen.

Det var när jag skulle vinka hejdå som jag alltid gör när jag går hem, som han kom mot mig med utsträckta armar och skulle krama hej då!

Att jag bara bor en trappa ner och vi ses nästan dagligen gör ju inte saken sämre!


Bilden är tagen vid vattenfallet i Röttle tidigare i år.

A spanar in fallet tillsammans med sin mor!

//sportigajenny

Inga kommentarer: