måndag 20 augusti 2012


Det bästa förra veckan ....

Ja, så är det dags igen .., hjälp, så veckorna susar iväg!

Nästan varje måndag ler jag för mig själv när jag öppnar mejlen, ty där ligger då glädjebidrag och bara väntar på att tjoppa upp här på sidan!

Fler som vill vara med?

Mejla då ditt bidrag till bisse151@gmail.com och har du aldrig varit med tidigare och tycker att det här känns ju som en klubb för enbart såna som känner varandra .., glöm det! 

Du är såå välkommen med ditt bidrag!

Det här är veckans förstapris - sockor stickade av Ulrika, och som hon så generöst ger bort som vinst i lotteriet -!
"Storlek 37 och mönstret är mitt eget", skriver hon.

Tack Ulrika!

Den som inte har turen att vinna förstapriset, kan trösta sig med Marianne Fredrikssons "Den som vandrar om natten", som är en sponsorgåva från den här damen.

Stooort tack till dig också!

Ps. Förra veckans förstapris - en lavendelpåse från lilla butiken i Gränna -, samt en röd pippimagnet, inhandlad på Ottenby fågelstation på Öland, postades igår på jobbet och lär, hopefully, nå vinnarna i morgon. Pippimagneten vanns av Skullalundanna och hon är, eller har varit på fjällvandring, därför har jag dröjt med att posta hennes vinst. Ds.

Inga kommentarer: