tisdag 19 mars 2013

DBIV ....


Det här, kära vänner, är veckans vinster i Uppmuntringslotteriet.

Vill ni vara med .., då vet ni vad som gäller .., mejla in det som gjorde er extravarma i hjärtat och så blir det dragning på fredag. Den som vinner förstapriset, väljer först.

Och hur är det .., antingen är det ont om glädje, eller så börjar ni kanske tröttna?

Ska vi göra ett uppehåll, eller ska vi fortsätta?

Och ska vi satsa på det senare .., då får ni allt lägga på en liten rem ,-)

Varmt välkomna med era bidrag till bisse151@gmail.com.

Två har redan mailat .., den ena är annannan i Portugal som skrev om hur hon skulle sitta i solen en stund med bara ben .., och sen skulle hon ta sig en tupplur i hängmattan.

Den andra var Ulrika som berättade om glädjen i att hon och Marcus nu har adopterat en liten kattunge; hämtad från ett katthem.


2 kommentarer:

SoF sa...

Generellt sett så tror jag att det är bra med ett uppehåll då och då...

Så kan jag känna när jag vilar lite från bloggen ibland.
Att det är bra.

Å nu stundar ju "fullt upp-tiden" på året för många.
...tänker jag.

♥ ♥ ♥

Elisabet. sa...

SoF: jag fortsätter gärna, men blir det bara fyra stycken per gång som är med .., då känns det meningslöst - i alla fall med lotteriet -, då kan jag lika gärna bara skicka runt till dessa ,-)

Man kan också ha med glädjegrejset, men utan lotteri.

Vi får se hur det blir.