fredag 1 november 2013

Idag är det Annikas dag ....!


Idag fyller Annika i Kävlinge 50 år!

Om ni  inte har träffat henne, så kan jag berätta att den kvinnan är ett värmekraftverk .., hon utstrålar så mycket värme och glädje och omtanke och hon är har ett skratt som smittar av sig och gör andra människor glada.

Hon är helt enkelt en alldeles underbar människa och jag är så glad, så glad att jag - i mitt liv - fick förmånen att lära känna henne.

Jättegrattis på din födelsedag allra finaste Annika!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och grattis från mig också! ellem

Mian sa...

Och jag är lika glad som Elisabet över att jag har fått lära känna henne. Hon är en helt underbar människa! Så mycket värme. Så mycket omtänksamhet.
Grattis fina Annika!

Mian sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ruta Ett sa...

Åh, en massa grattiskramar till dig Annika. Jag instämmer i kören - Du är en härlig kvinna!