torsdag 31 oktober 2013

Det bästa för Turtlan i Karlstad ...

Hej där!

Mitt lilla bidrag till Lotteriet med stort L blir vår söndagsmiddag i helgen som var.

Jag och M, kära kompis B med kids. Det liksom bara dundrar till när de kommer in genom dörren. Kidsen alltså. Så ska det vara!

Härligt småprat runt mitt lilla köksbord. E (snart 9 år) som först alltid provsmakar lite på maten och tycker "gott gott". Sen tar hon sig gladeligen en portion.

Den nu rätt så långa H visar film från syrrans handbollsmatch samma dag på sin IPad men verkligen inte lätt hinna se något. Han hoppar mest hit och dit och visar finesser. Ja lite hann jag se i alla fall.

Sen när gänget åkt hem blir det tomt men det går lätt att bota för de kommer gärna hit på middag fler söndagar. Det vet jag!

Turtlan

Inga kommentarer: