onsdag 19 mars 2014

Ännu flera egenheter ...


Steel City Anna sa...
"Jag måste alltid ta varor som står näst längst fram. Låtsas att jag kollar datum men jag gör det även med typ tröjor och plastbyttor :)"
 
 
Bert Bodin sa... 
 
"Jag tänker inte lämna ut några egenheter som du kan använda mot mig. :-)
Vilket förmodligen kan tolkas till att jag inte har några."  
 
 
"Väldigt bra ordning på mina vinylskivor".
 
En pensionatsvärd öppnar sitt hjärta ...

Jag har väldigt bra ordning på mina vinylskivor, hade bra ordning på CD också, men det rasade för cirka 4 år sedan.
 
PV 
 
(Elisabet säger: ja, man kan fråga sig vad som hände för fyra år sedan ,-)

4 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Då började det spännande LIVET!

Elisabet. sa...

Ruta Ett: ja, ja .., det beror nog på hur man ser det ,-)

Moster Mjölgumpa sa...

Nämen vad är det jag ser. Pv har inte bara en likadan 80-tals casio fx180p som jag har utan också samma sorts steroanläggning , Fischer, även den från 80talet. Den som spar han har!

Elisabet. sa...

Moster Mjölgumpa: (så glad jag blir att hitta ditt namn här!) Se där! Det finns kanske fler likheter! Hur har ni det i garaget numera?