tisdag 30 september 2014

Det bästa för Gunnar i Vaplan ...

Milda makter vilken bild, Gunnar!! Och tänk, där har man simmat i Alsensjön!

Dom där läckra domherrarna vill jag verkligen ta chansen att vinna.
Att paddla kajak på en spegelblank Alsensjö med alla vackra höstfärger efter stränderna  är just nu bland det bästa för mig.

/Gunnar i Vaplan i Jämtland/
  www.kustvagen.blogspot.com


//Nu är det ju så här käre Gunnar, att dom där fina domherrarna, dom tillhör avdelningen kommande vinster ..., men du kan gott behöva fem olika sorters sytråd eller någon av de andra vinsterna och så kommer du igen nästa vecka, för då ska domherrarna vara med. Se där, nu fick jag dig två gånger:)

2 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Jahaja, så står det ju om man läser hela texten.
Såklart att lite olikfärgade sytrådar är vad jag absolut behöver just nu, så det kommer att bli en bra vinst... ;-)

Kattis sa...

De där domherrarna, de var ju jag också ute efter...