söndag 5 oktober 2014

Veckans vinster i DBV ....


Det här är förstapriset; en gåva från friherrinnan Lena i Steninge.
Visst är den helt ljuvlig .., den lilla raden av domherrar!!



Andrapriset är ett dubbelvikt kort, målat/tecknat/författat av den kreativa madamen i Jämtland, hon som nyligen besökt Stockholm och tittat på musikalen Chicago, nämligen Eva på Frösön.

Titta, så många detaljer hon fått med på bilden!!

Nu är ni alla varmt välkomna att dela med er av just er glädje!

Dragning på lördag mitt på dagen.

Ps. Om Friherrinnan eller Eva skulle bli vinnare, får ni glödhett chilipulver från Västmanland i pris. Ds.

7 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Jodå, nu jäsiken ska det vinnas domherrar. Jag vet att Kattis också trånar efter dessa - här ska kämpas.
Bild kommer under veckan ;-)

Kattis sa...

Må bäste hen, av oss två, vinna! ;)

Ruta Ett sa...

Jag vill också vara med och tävla om domherrarna! Så det så!

Första året i Hjo sa...

DBV har vi aldrig hört talas om. Och inte heller glödhett chilipulver från Västmanland. Eftersom jag är västmanlänning från begynnelsen har jag svårt att tänka mig något glödhett därifrån alls. Ursäkta om där blev en trampad tå.

Elisabet. sa...

Första året i Hjo: jo, du ..., hos Birgitta Palm Andersson i Kopparberg, där växer glödhet chili och det är av henne jag köpt detta starka :)
DBV betyder det bästa i veckan; dvs, nånting som värmde hjärtat lite mer än vanligt. Då delar man med sig av detta, skriver ned och mejlar mig bisse151@gmail.com och så lägger jag in respektive bidrag på bloggen ..., och så lottas några vinster ut bland de som velat vara med :) Du får mer än gärna vara med!!!

Elisabet. sa...

Gunnar, Kattis och Ruta Ett: :)))

Evas blogg sa...

Nämen mitt Jämtlandskort! Oj. Fast nu verkar domherrarna vara eftertraktade, jag även av mig :)
Om jag vinner kortet får någon annan ta det, jag har så mkt chili själv. Fiffigt va?!
Och du Gunnar, nog vore väl ett Jämtlandskort kul att få ;)?