måndag 22 december 2014

Idag blir det dragning i lotteriet ....

mössan ...., som är så fin, så fin!

Och den här gången är det bara fyra stycken som är med och tävlar om den lilla mössan och dom fina servetterna - stor chans att vinna, alltså -.

Eftersom friherrinnan är på ingång, så kanske hon får vara Notarius Publicus, då pv:s röst fortfarande ligger och skräpar någonstans.



Julservetter blir det också och har vi tur, hinner dom komma fram i morgon.

Dom fyra som är med är ...

sportigajenny

ulrika i dalarna

dinah i kallhäll

samt

ellem i skellefteå

Dragning om en stund!

3 kommentarer:

Monet sa...

Vad hände med lotteriet? 😀

Elisabet. sa...

Julstress, monet! Spelade in och tittade P filmen, men glömde att lägga in det på bloggen - det var bråttom till jobbet -. Jag får lägga in den när jag kommer hem igen. Finns på min youtube -sida :). Jenny vann mössan, Ulrika servetterna. Allt postades igår och friherrinnan agerade NP.

Ruta Ett sa...

Inte behöver du lägga upp filmen! Nu vet vi ju vilka som vann och jag, som inte var med känner inte att jag ens behöver veta vem som vann!
Stressa inte med det nu - njut framåt!