söndag 19 april 2015

Och här är vinnarna! 




Det blev lite brått, då jag snart ska ge mig av till affären för eftermiddagspasset, halv tre till åtta.
Även ikväll tillsammans med Joakim.

Ulrika, som kom insladdande just i sista minuten, jodå, du kom med!
Och roligt att även Gunnars son Jocke ville skvalpa omkring träskålen.

Nu ska jag göra mig i ordning.

Grattis till vinnarna .., den som får ryggkliaren och den som får aklejefrön från Skåne och Portugal, ja, nån slags hybrid.

Hej svejs!

Orkar ni inte se filmen, så meddelar jag vem som vann när jag kommer hem ikväll.

Senare på kvällen: ryggkliaren går till friherrinnan i Steninge - Ann står för vinsten -! Tack snälla.
Aklejefröna går till Helena/Cruella i Sthlm, som kanske kan ta med dem till sommarhuset i Skåne?
Tack Anna i Porto!

Grattis till er båda!

2 kommentarer:

Anonym sa...


Tack o tack. Den kommer att bli väl använd. Jag har ett ställe på ryggen som kliar varje dag.

cruella sa...

Äntligen kommer jag in och kan kommentera och säga TACK och vad glad jag blir över blomsterfröna! De ska nog räcka både till koloni, mamma, syrran och Österlen:-)