torsdag 15 oktober 2015

Och här är vinnarna!



Eftersom somliga har svårt med uppladdningen av filmerna, säger jag resultatet på en gång ,-)

Reflexen .., den går till ...ta-daaaa: Barbro i Uppsala!
Grattis Babsan! Se nu till att bära den så du inte blir påkörd!

Frågekortleken som jag sååå gärna ville vinna, den går till ..., friherrinnan i Steninge!
Grattis Lena!

Och boken av Thomas Bodström .., ja, se .., den susar iväg till den STORTARTADE madamen i Göteborg; till Ann!

Tack till er alla som var med!

Anne i Mantorp har ett h-etes besvär med värk och tycker att vi ska fortsätta att uppmuntra med glädje .., så vi kör slut på alla vinster som finns här!

Nästa veckas vinst är i alla fall en tovad nyckelknippehållare sydd i linne och fylld med ljuvligt doftande lavendel. Ann i Göteborg som står för den vinsten, hon lägger ut en bild på den och så får vinnaren den sig tillsänd från henne.

Tröstpriset är en kille-kortlek - tack Anne i Mantorp -, den står du för!

Och tredjetröstpriset är blomfrön härifrån!

Nu vet ni!

3 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Tusen tack för vinsten! Jag läste Bodströms biografi över sin mamma och den var väl sådär. Kanske den här är bättre! Jag återkommer med en recension! :-)

Anonym sa...


Tack för vinsten!


Friherrinnan

Babsan sa...

Man tackar,Jag som cyklar i ur och skur,sommar som vinter vill ju synas så det oassar perfekt