måndag 15 februari 2016

förändring ....


Det var väl ungefär så här jag kände mig för en vecka sen, eller två.
Som en halvdöd fisk.

Första arbetsdagen - i lördags - gick bra.
Igår, från åtta till halv tre, var jag mer död än levande när jag kom hem.
Inte en enda gång på alla veckorna hemmavid har jag haft ont i mitt knä; jag har inte ens tänkt på det.
Igårkväll var det som vanligt - sprängvärk -!

Idag var det jobb från tre till åtta och aningen orolig var jag.
Men tänk .., det gick hur bra som helst (frånsett ont i knäet, men det må vara).
Och vilken oerhörd glädje att känna sig stark och nästan hundraprocentigt frisk!

Nu är det bara att sätta sig och fylla i försäkringskassans blankett och sen ska väl det här eländet vara avslutat, hoppas jag.

Till er som är hängiga: krya på er! 

Nu längtar jag bara efter ett dopp i havet.

1 kommentar:

Ulrika sa...

UNDERBART att du mår så bra!! KRAM!

Jag mår mycket, mycket bättre idag så det verkar inte vara influensan jag drabbats av utan nåt mycket lindrigare. Puuh!!