fredag 23 juni 2017

Ett viktigt inlägg ...

Foto: Maria

När jag idag letade midsommarbilder, hamnade jag i Ghana.
Det var ju för två år sedan, precis kring midsommar, som Anders och jag själv var där.

I ett av inläggen skriver jag om eländet med mitt vänstra knä; det som opererades 2014 här i
Halmstad. Och jag berättar om hur jag får gå strakbent och en bra bit efter övriga och hur jag ibland inte ens kan ta mig ner för trappan!

Tänk, det hade jag helt och hållet glömt!

Det tog alltså tre hela år innan min andra knäprotesoperation visade sig vara helt lyckad!!
Tre år!
Nu känner jag inte ens av protesen .., det är som ett helt vanligt knä, ja, förutom när jag någon enstaka gång försöker ställa mig på knä, men det går inte, då känns det som om man får en spik rakt in i benet, så det avstår jag.


Inga kommentarer: