torsdag 5 april 2018

Det bästa för Barbro i Brämhult 
(Walkaboutsweden på instagram)


Hej Elisabet.

Det enklaste sättet för mig att höja upp min sinnesstämning är att ta en liten biltur, och att bilen kan parkeras nära ingången till det tänkta besöksmålet och att där få gå omkring och fotografera en stund.
Finns det ett mysigt café där också, så är det ingen nackdel. ;)

På annandag påsk besökte vi Brämhults gård, som ligger alldeles i närheten.
En stor svinalänga från 1950-talet som gjorts om till en fantastiskt fin lokal. 

Den passar till en massa olika tillställningar t.ex ; fest, bröllop, föredrag, sång och musik, olika typer av träning och inte minst som lokal för en konstutställning.
Perfekt.


Allt blev så lyckat. Vädret var strålande, konsten tilltalade mig verkligen, fina fräscha lokaler och trevligt café.
Å så fick jag chans att utöva min hobby - fotografering = NÖJD!

Ha det gott!


PS. Konstnären på bilden längst ner heter Lars Gustaf Andersson och är en välkänd Boråsprofil. DS

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och vilken bildfångerska du är, Barbro! På bilden längst ner, kan man tro att det är Gert Wingård, han arkitekten.

WalkaboutSweden sa...

Så fin den där e-posten från mig till dig, blev i ditt inlägg.

Å så bra att du tänkte på att länka till Lars Gustaf. Bra jobbat E!

Massa kramar ♥ ♥ ♥

Barbro