söndag 19 juli 2020

Bloggpaus. 


9 kommentarer:

Christel sa...

Behöver man ibland.
Själv började jag igen i liten skala
Väntar snällt på att du vilat upp dig från bloggeriet och kommer med nya tag

Anonym sa...

Hoppas inget allvarligt hänt .Mig veterligt är det första gången detta händer🥰Babsan

Elisabet. sa...

Christiel och Babsan: nej, inget allvarligt alls. Det känns bara som om jag hela tiden upprepar mig. Nu blir det promenader och promenader och ännu mera promenader med harry och vyerna är domsamma (heter det så ...?) och jag känner mig så less på mig själv när det gäller att berätta.Får känna mig för.

Anonym sa...

Det blir svårt att inte få följa dig det är ju några år.Kom ihåg att det är ju din dagbok🥰Babsan

mossfolk sa...

Ja jag hoppas ju såklart att du snart får skrivklåda och att pausen blir väldigt väldigt kort 😉

Monet sa...

Jag också!

Elisabet. sa...

Tack snälla ni som skriver här: jag var så förbi av trötthet efter seglingen .., borde ju ha varit pigg, men så var det inte. Mentalt slut på. Har haft kristall-snurr nu i dag och börjar känna mig bättre. Och Sonja har brutit lårbenet.

mossfolk sa...

Åh nej, stackars Sonja, vilken otur! Hoppas att det reder sig och att hon är vid gott mod ändå. Tänkte skriva hälsa, men hon vet förstås inte vem jag är, än om jag tycker att hon känns som en bekant ;)
Och krya på dig!

Anonym sa...

Snälla börja blogga igen 🥰Babsan