lördag 28 oktober 2023

Igenkänning ...



... men det gäller mest den ena parten i hushållet.

8 kommentarer:

Babsan sa...

😂😂😂👌

Elisabet. sa...

Babsan: just det ,-). Det har jag redan inletts. Snart kommer mardrömmarna om glömda skidor eller stavar.

bettan sa...

😂😂😂

mossfolk sa...

😂 Jag måste erkänna att jag är djupt imponerad över de som utsätter sig för detta år efter år.
Fast jag måste säga att jag inte alls finner den här årstiden deprimerande utan mer kravlös och mysig :)

Elisabet. sa...

bettan: just det!

Elisabet. sa...

mossfolk: Det är jag med, imponerad! Att ha ett mål att sträva mot och klara av det, det måste vara en underbar känsla. Att det dessutom är sån himla trivsam stämning runt spåret, människor som sitter ute på myrarna med brinnande eldar och dom hejar och har sig och alla vi som står vid spåren och all glädje!

Jag tycker om hösten. Men jag har svårt för mörkret. Vi har ju inte ett enda gatlyse som vi kan se från vårt hus och dom flesta som bor intill oss, är någon annanstans höst och vinter.

Anonym sa...

För mig är kallbaden nåt som tillför energi under vintern. Ser fram emot simturen i älven vid Stackgrönnan varje söndagseftermiddag från nyår till början på april. ellem

Elisabet. sa...

ellem: tänk, om jag kunde få tillbaka den känslan!!! Numera måste jag liksom tvinga i mig. Efteråt så underbart skönt, men jag vill ju längta.