söndag 24 mars 2024

Dagens fönster ...

Tack vare Jesper Långström som på sitt instagramkonto berättade om bageriet Pomona vid Hornstull, klickade jag mig in på den länk han lagt ut och kom till paradiset rakt av! 

Den unga kvinnan som driver det här bageriet, har tidigare huserat i tredubbelt större lokaler i Midsommarkransen, men nu ställt om sitt liv för att inte arbeta ihjäl sig. 

Att läsa hennes egna inlägg på instagram är så himla trevligt och bara detta att få ta del av alla planer som hon har! 

Det var där jag såg hur hon gjort så fint i fönstret med blommorna och igårkväll mejlade jag henne och frågade om det var okej att lägga ut fönstret här på sidan?'

Fick svar. " ..... självklart får du göra det! Allt gott. Elsa."'

På instagram är adressen till hennes konto bageripomona och till hemsidan är det denna som gäller. Rekommenderar verkligen ig-kontot! Lyckliga ni som bor i Stockholm och kan titta in i detta ljufvliga! Och TACK Elsa och stort lycka till! säger jag.

Inga kommentarer: