tisdag 31 mars 2009

Dagens skörd ..







7 kommentarer:

Anonym sa...

Nelsan är hemma :)

Anonym sa...

"Kalkon" rätt och slätt.
Man köper en kalkon. Sådär, bara.
Jaha.
Det brukar inte jag göra i alla fall.
De där inköpslistorna är härliga!
Förresten: jag slängde den jag hittade...men om det dyker upp en ny så skickar jag till dig!

Kesu sa...

Jag gillar också det här inslaget skarpt! Men vem skriver upp priserna också??? Den där lappen med laktosfri grädde borde jag haft i lördags ...

Kesu sa...

Men var såg du "kalkon" Marskatten???

Elisabet. sa...

Till er alla: jag ser heller ingen kalkon ..-)

Men visst är dom underbara, dom här listorna!

Att det har gått mig åt huvudet, därom råder inga tvivel. När jag dör kommer mina efterlevande att hitta DRIVOR med ännu inte bloggpublicerade inköpslistor ..-)

Anonym sa...

Jodå, nu har jag minsann visat bloggmadamen var det står kalkon.
Första lappen, en bit ner.

PV

Kesu sa...

Ja, dra på kalkontrissor, det gör det! Jag läste nåt helt annat!

Haha! Inte för att jag på något sätt sitter och tänker på din begravning, men jag ser konfetti av inköpslistor regna över kistan. Som man kastar ris över ett brudpar. Hoppas att du inte tar illa upp över den bilden. Den var inte illa ment, inte alls! Tvärtom!