måndag 20 april 2009

Och så var det födelsedag igen ...!

'

Idag fyller Hilda 21 år.

Hilda är pensionatsvärdens dotter och enda barn.

Därtill är hon nog den lugnaste människan jag i mitt liv har träffat .. och hon är otroligt duktig på att teckna och drömmer kanske om att ägna sig åt nånting kreativt.

Precis som sin pappa - och kanske sin mamma också ..? - har hon betstämda åsikter .., skriver insändare och vet vad hon tycker.

Men hon åker inte Vasaloppet.

Här kommer ett stort grattis från mig!

4 kommentarer:

Ellis sa...

Grattis från Bergslagsskogen också, vink vink!

Vi har ju mötts, om än kort. Där i den dära läbbiga båtsaken. ;)

Linda sa...

Från en vädur till en annan - Grattis!!!

hilda sa...

TACK! :D såg inte förrän nu att du skrivit om mig. vad roligt. tack tack.

Elisabet. sa...

hilda: hörrudu ..,det var säkert pv som kommenderade dig att skriva och tacka ..-)

Du hade inte behövt!

Jag räknar inte med att alla människor sitter här och läser min blogg.

,-)