onsdag 22 april 2009




Den som tycker om att resa, på riktigt såväl som i tanken .., ni glömmer väl inte att skutta in på Joms sida, där han berättar om sitt äventyr i Thailand.


Så här skriver denne härlige pensionär från Norrbotten:


"I Bangkok hämtar jag mina nya solglasögon och nu ser jag så hård ut i dem att jag funderar på att komplettera tatueringen med skägg och hästsvans och sedan söka medlemskap i någon änglaförening."


Och då kommenterar den lika härliga hemifrån-ingela så här:


"Du har väl inte flint (eller begynnande sådan) som ska kompletteras med hästsvans? Som Anders Borg ungefär? I så fall vill jag nog avråda frisyrplanerna på det bestämdaste! Och tatuera inte någon kroppsdel som kommer att tänjas ut med tiden! Om du inte väljer en vissnande tulpan eller något passande."


Ååå, hur roligt är det inte att följa honom på Äventyret!

2 kommentarer:

Bert sa...

Å tänk! Jag som aaaaaaldrig får åka nånstans.

Elisabet. sa...

Haha ... nääää, men snart ska du få bjuda min syster och mig på fika .., jag har minsann kontakt hennes dotter för att kolla .-)