lördag 5 september 2009

Insikt nr 155 ...

I l o v e Z l a t a n!

10 kommentarer:

Vonkis sa...

I love you Ich liebe dich. Zlatan Ibrahimovic!!!

Anita sa...

Not me....;(

Elisabet. sa...

Vonkis och Smulan: åtminstone älskar jag hans mål.

Om han sen lärde sig att se den som intervjuar i ögonen .., så vore det ju inte så dumt .-)

S o F sa...

Osannolikt, vad stod uret på? 92 minuter och 57 sekunder eller?

Så jäkla Gööööööttt!

Natti natti!

bettankax sa...

I love him to! Till och med drömt om honom. :)

Elisabet. sa...

bettankax; ja, du ska ju alltid vara värst ...-)
Glöm inte att välja film nu till veckans bio! Vad sägs om tisdag eller onsdagkväll?

S o F: ja, jag hade givit upp helt ,-)

Evas blogg sa...

Har han gjort mål?

Linda sa...

Det där med att titta intervjuaren i ögonen har jag också reagerat på.
Jag tror han tittar på en tv-skärm där han ser sig själv och glömmer sig...
Han kollade kanske sin haka som fått sig en törn... :)
Ikväll fick vi bita hårt i tungan när han gjorde mål - Ebba sov :)

bettankax sa...

Tisdag blir bäst! Åker till Stockholm torsdag morgon och har en del att förbereda kvällen innan.

...och jag är inte alltid värst, finns några värre, faktiskt!!;)

Har ett par filmförslag på lut. Vi får se vad vi ser..

anna of sweden sa...

Och me to! ;)