lördag 26 december 2009

Grattis, grattis!



Idag fyller Micke 38 år.

Det är hans hand vid den rosa pilen.

Micke är min svärson, eller "måg", som vi säger hemma i Västerbotten.

Och här har vi suttit med gitarr och övat "ja-må-han-leeeva!" och hoppas nu bara att vi får fatt i födelsedagsbarnet!


// Övriga händer räknat medsols från Mickes hand: en rynkig bloggmadamehand .., den blivande konstapelns vänsterhand .., och så Kapten Lintotts .., Anna-Pannas hand .. och längst nere till vänster: pv:s vänstra hand.

2 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

PV har vackra händer han och nog kunde madam haft vackrare om hon inte haft en ovana om jag ser rätt.
Det konstiga är att det är i mina tänder det gör ont, precis som när jag ser barn som biter i yllevantar på vintern. Knäppt? Jajamen, sådan är jag!
God fortsättning!
mvh R

Elisabet. sa...

reneesfotoblogg: ja, pv har världens vackraste händer, det såg jag nästan med en gång när han satt och strööök pElle över ryggen .-)

Men du har lite fel, för jag biter inte på naglarna, det händer nån enstaka gång att jag RIVER av yttersta biten, men nästan aldrig.

Däremot klipper jag dem jättekorta.