söndag 23 maj 2010

Efterlysning ....

Så här är det.

En dag får jag ett meddelande på facebook .., det visar sig vara en kvinna som heter Alick Mitchell som hör av sig och frågar om jag är den Elisabet Nilsson som hon letar efter?

Det är jag inte.

Nu ska jag försöka hjälpa henne.

Alick bor i Byron Bay i Australien, men har besökt Sverige och seglat i Bohuslän.

Det var då hon mötte denna Elisabet Nilsson - som hon nu letar efter - och Elisabet torde vara 45 år ung och är född den 9:e april.

Hon bodde i Halmstad, men hade, eller hennes föräldrar hade, sommarhus i Fiskebäckskil.

Någon klocka som klämtar ...?

Hör i så fall gärna av er, så ska jag vidarebefordra alla upplysningar.

bisse151@gmail.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Satsar en slant på att hon bor på Neptunigatan 25
i nämnda stad. Född 6/4-64. På Eniro finns samma efternamn med tel där.

Elisabet. sa...

Anonym: tack! Jag ska testa och ringa i morgon när jag kommer hem från jobbet!

Elisabet. sa...

Till Anonym: nix, det var fel det.
Jag ringde dit ikväll. Men tack ändå.