söndag 11 juli 2010



Det går framåt.

Nu är alla köksskåpen i det närmaste tömda och rengjorda.

Inklusive städskåpet, där jag fyndade nåt så otroligt!

Där fanns ett ormbo av olika elektriska sladdar och kontakter .., och topz som ramlat ur sin förpackning och gamla blodtrycksmediciner .., östrogentabletter som knappt användes ., plåster (jag tycks aldrig skära mig ..?) .., där var proppar .., marschaller .., ännu flera marschaller .., julgransljus .., en elektrisk ljusstake från Ikea och en avliden sådan från Åhléns .., Herdins färgmedel (fuchsia och svart) .., dyrbara microtrasor som knappt har använts ..., ja, ni anar inte!

Mellan varven går jag ut till soprummet och kasserar.

I morgon har jag bokat tvättstugan och så ska jag gullbe att pv hjälper mig med spisen, för där måste man nästan stå på knä för att komma åt och tyvärr, tyvärr .., det har jag ju så svårt med .., ja, rent av förfäärligt svårt är det.

Jag tog mig en titt bakom element och fick en chock.

Ojdå.

Men h u r kommer man åt där?

Inte med en trasa, inte en chans och inte med dammsugarens alla attiraljer .., kanske att jag måste köpa mig en rejäl dammvippa?

Säåja, nu hoppas jag att intresseföreningen har noterat allt detta intressanta.

Inga kommentarer: