torsdag 10 februari 2011

Pling i min mobil ...


Kent, Emil och jag själv på Samos, 2007.
Var sin moppe har vi hyrt; jag tar täten och dubbeltutar när jag tänker stanna.
Så småningom ska Kent köra om mig och då både tutar och vinkar Emil malligt till mormor.


Och detta är vad jag läser på displayen:


"Nu är det synd om någon. Någon ramlade omkull i morse ..., bröt både skenben och vadben.

Operation i morgon, fredag.

Kram Kent."

Stackars Kent!

På väg till bilen ramlar han och inte förrän han ska frikoppla, inser han vad som har hänt.

Benet liksom slänger eller viker sig.

Så han försöker ta sig in till sin lägenhet, men faller återigen!

Nu ligger han på Växjö lasarett och ska bli opererad, den stackaren.

7 kommentarer:

AP sa...

Stackars, stackars!

Christina sa...

Tänk att det är så länge sedan - det där minns jag hur tydligt som helst :-O

Elisabet. sa...

AP: ja, jag tycker såå synd om honom!

Christina: nog går åren fort .., det märks såna här gånger! Snart blir Emil 12 år!

Mian sa...

Jisses gick han iväg på det brutna benet först!

Cecilia N sa...

Aj som in i baljan aj.

Krya på sig, Kent!

Elisabet. sa...

Mian: ja, han skulle ju ta sig in i lägenheten ....

Christina; å, fy sjutton så ont det måste ha gjort!

Suzan sa...

ajdå.. fast trots olyckligheter så var det en mkt fin bild! =)