onsdag 20 juni 2012

Och vinnarna blev ...



Kanske lika så gott att jag förtydligar det här med "lotteriet".

Den här svängen kör jag lotteri när andan faller på (ja, den kan minsann falla lite när som helst) och priserna kan variera också .., det är sånt som bloggvänner har sponsrat och det är sånt som jag ramlar på så där av en händelse.

Enkla saker för det mesta, helst lätta.

Ibland blir det tröstpriser - andra gånger inte -.

Jag bryr mig inte längre om någon vinner för andra eller tredje eller rent av femte gången.
Så var tanken från början - ja, det skulle bli såå rättvist - men jag vill inte att lotteriet ska bli nån slags byråkratisk historia, vill man vara med, så får man vara beredd på det mesta ,-)

Och med i lottdragningen är alla som berättar om "Det som gjorde mig mest glad under veckan som gick" och skickar in sin glädje och gärna med bild till.

Nu vet ni.

Och stort grattis till vinnarna och framför allt: tack som delar med er av er glädje!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger också grattis till vinnarna.

Vad mysigt ni har det på er altan med alla fina blommor. Jag blir så glad av att titta på era lotteri-
filmer så det känns som vinst bara det.

Vet du Elisabet att det står antingen Vadstena eller Skänninge när jag kikar in hos dig. Fast jag
bor ju i Mantorp ju!!!

Anne i Mantorp

Elisabet. sa...

Anne i Mantorp: ja, och när jag tittar in hos någon, då står det Falkenberg, tror jag ,-)

Jessica sa...

Ännu en härlig film, tackar!
Det är verkligen frodigt och fint där ni bor!
Och visst har jag likanda glas, Elisabet! Dom är så tjusiga så! ;)

Grattis till vinnarna också!

Mian sa...

Grattis!

Flitig gransångare! Är den inne i er trädgård?

Jenny sa...

Vann jag?? Jag ser verkligen framemot vinsten! =) Tack!

Elisabet. sa...

Jessica: jag måste bara köpa fler såna glas - om dom nu finns kvar -! Jag älskar dom!

Mian: den fågeln gör mig nästan tokig!! Precis hela dagen, från morgon till nu i skymning, tjatar den på, på precis samma vis!!
Och är det inte den, då är det Rödstjärten med sin entoniga pjuuut.
Pv hör dem inte alls .., inte Ulf och Eva heller som var här ikväll, men jag gjorde det ,-)
(Dom hörs även i min kamera, annars tror väl folk att jag håller på att förlora förståndet).