tisdag 4 september 2012

Och här är vinnarna!



Det är underligt; om man filmar med sin I-phone och sedan skickar filmen till youtube, då publiceras den på nolltid, men kvaliteten blir inte den bästa.

Tar jag med den vanliga kameran, blir det blir mycket, mycket bättre skärpa, men det tar nästan en timme att ladda upp filmen!

Så; genast när jag hade kommit hem från jobbet ikväll och ätit pv:s urgoda stekta lever, gjorde vi inspelningen, men inte förrän nu, tio i elva, var filmen klar att läggas upp här på bloggen.

Stoooort grattis till de två vinnarna!



10 kommentarer:

Cecilia N sa...

Jag tycker att Notarius Publicus' klädsel har changserat.

Och så skoj att se hundarna som lekte. Får vi hundbesök så blir det då inte sånt. Men det är väl för att de båda hundarna är såpass gamla (och hemmahunden har så stor respekt för gästande drottning).

Turtlan sa...

- Magaluf.... *L*

Det blev verkligen veckans bästa :-))

Ett gottskratt här på kvällskvisten!

Tänks så spännande detta lilla lotteri är! Grattis grattis till veckans vinnare.

I phone och Apple kanske har fått vipbiljett in på You tube på något sätt..? Tekniken blir man aldrig klok på!

Jättefin resa från mig med!!!

Hallo London... nu är de på väg!

Elisabet. sa...

Cecilia N: nästa gång blir det kostym ,-)

Turtlan: ,-))

Kerstin sa...

Så kul :-D
Tavlan kommer att passa fint här.
Tack!
Ha det så trevligt i London :-)

Mian sa...

Tack för hälsningen, omtänksamma Elisabet!

Anitha sa...

Beror nog på att IPhone komprimerar ner filmen till en lägre upplösing innan den skickas till Youtube.

Monet sa...

Tack för din omtanke och rar hälsning. Och ha det nu så jätteroligt i London!

Evas blogg sa...

Jag tyckte att pv var fin i sin morgonrock. Ha nu en underbar resa till London!!

Anonym sa...

Tack Eva, skönt att nån ser de vackra detaljerna....
PV

Guy sa...

Tack för hälsningen!

Jag räknar inte med vinster. Tur i kärlek...

Ha det så bra i London!