måndag 22 oktober 2012

DBIV för Ann i Göteborg ...

I onsdags fick jag följa med min nyfunna vän och nätverkskollega Jane till Elmia Garden i Jönköping. En fackmässa för alla som jobbar med trädgård och mark av något slag.

Jane är inredningsarkitekt och trädgårdsdesigner och en mycket duktig sådan.
Hon är född i England och har väl fått det här med trädgård med modersmjölken.
Jane är en härlig kvinna med stort hjärta och en härlig engelsk humor.
Jag trivs så bra i hennes sällskap.
På mässan fanns det hur mycket som helst att se. bl.a. gräslig trädgårdskonst i plåt med LED-ögon, som laddas med solceller. Tänk att mötas av en sån en mörk natt! Förvånad
Jane provade en lyftgrej man bar som en ryggsäck. Den skulle underlätta om man skulle lyfta häcksaxar eller andra tunga apparater och hålla dem i samma ställning länge. Det såg knäpp ut, men var säkert bra rent ergonomiskt.
Under tiden vi gick runt ägnade jag mig också åt “gerillamarknadsföring”, dvs att göra reklam för STORARTAT med små medel. Jag delade ut en flyer och kanske kan det generera lite fler besök på hemsidan och affärer.
Vi hade en jätterolig dag och det var det bästa i veckan.
kram Ann

Inga kommentarer: