söndag 25 november 2012

Från Skåne ...

.. kommer en inköpslista susande genom rymden och landar i min mobil.

Då blir mamman lycklig .., det är nämligen sonen som hittat en lista i kundkorgen och vet vem som väldigt gärna vill ha såna - listor, alltså -.

Nästan som en cyberkram känns det.

Och från AP kommer en bild av Fiéri .., håll med om att hon är sååå vacker!

Lite tidigare har samma AP ringt och kvittrat av glädje över det här stoet .., men ajabaja, häromdagen hade samma häst nästan kunnat bli till hamburgerkött om matte fått bestämma.

Det är två bestämda madamer det där .., Fiéri och hennes matte.









4 kommentarer:

Lisbeth på Tankevågor sa...

Himmel vilken vacker häst!!!

Elisabet. sa...

Lisbeth: ja, hon är sååå vacker, så vacker och AP är så glad att ha hittat henne!

AP sa...

Ja hon är faktiskt galet vacker! Idag när vi var ute och red i skogen mötte vi en tant, en mycket sur sådan. Så sur att jag knappt vågade rida förbi. Så mitt i allt säger hon "jag hatar hästar och jag hatar att ni rider i skogen men jag måste säga att det var mig en vacker häst du sitter på" :)

Jessica sa...

Underbart fin häst!