måndag 3 december 2012

DBFV för Rexxie ...

Hej hopp!

Det bästa i förra veckan var att jag inte blev en grönsak, och att jag nu kan kasta listan med alla PIN-koder, bankkoder, användarnamm osv som jag nogsamt skrivit ihop....

Även det halvpsykedeliska uppvaknandet där jag inte riktigt visste vad som var dröm/verklighet ingår nog i DBFV, liksom att jag nu är tumörfri (kanske tillfälligt, kanske permanent. Vem vet??)

DSFV var onsdagen när jag hade så ont att jag ångrade att jag gått med på operationen...

Kram /// Anders

(Lite läskiga bilder, kanske någon tycker - inte jag -, men här kan man få lite mera information om Rexxies operation och hur det gick till.)

4 kommentarer:

Guy sa...

Grattis Rexxie! Du kan ju verkligen tala om en omstart!

Rexxie sa...

Tack! Ja, det känns verkligen som att jag har börjat omvärdera vad som är viktigt eller inte!

Elisabet. sa...

Rexxie: och vad har du kommit fram till ...? Det skulle vara intressant att veta. Blir det NY?

Ulrika sa...

Underbar läsning Rexxie!