måndag 9 september 2013

Det bästa för Karin i Huddinge ...


Hej Elisabeth,

Efter att ha följt din blogg ett par månader vill jag också vara med och sprida glädje. Det bästa för mig var igår när jag och min pojkvän var ute och gick i Solbergaskogen. Det är en spännande skog. Solen värmde och det var så skönt att komma ut. 
 
 
Vi hittade svamp, men ingen ätbar, grodor, men ingen ville vara still så länge att de fastnade på bild. Det luktade höst och de första gula bladen har kommit. I skogen finns det stora tallar med så kraftig stam att när han och jag står på varsin sida snuddar bara våra fingertoppar vid varandra. 
Tallen blir omfamnad. 
 
 
Jag skickar med bilder på utsikten när man kommer upp på höjden i utkanten av skogen och några bilder på de märkliga svamparna.

Hälsningar Karin i Huddinge

// Elisabet säger: varmt, varmt välkommen Karin ...., nu får du bekanta dig med dom övriga i tillbringaren och dom är rara och trevliga allesammans, så det blir säkert bra! 

Inga kommentarer: