onsdag 8 januari 2014

Dags igen för mera glädje ....


Hittar ni några hjärtevärmarstunder nu så här i den regniga vardagen?

I så fall får ni gärna dela med er!

Den här omgångens vinster är en förpackning med den allra ljuvligaste choklad, nämligen mina egna favoriter .., choklad från Anthon Berg!


Och eftersom jag ju - som bekant - är världshistoriens mest enjängda människa, blir det även den här gången ett änglaspel i form av småfåglar som vinst.

Vinnaren får välja fritt mellan dom här två.

Såja, välkomna nu med era bidrag!
Mejla bara till bisse151@gmail.com, så .. ja, ni vet ju.

Dragningen då?

Ja, vad ska vi säga ...? Onsdag nästa vecka? Då är jag ledig.

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vet så väl att det där är ditt favoritgodis....det är ju mitt med så det kommer jag ihåg och ängla/fågelspelet är ju helt underbart så NU måste väl det bli lite glädje här ifrån mig med! :-D

.....återkommer med mitt DBIV.

gunnar i vaplan sa...

Se där - detta blir ett pris att kämpa om :-)
Återkommer med mitt bästa...

Turtlan sa...

Kampen blir hård när dessa fina vinster lockar. Å nu dyker herrarna upp när godis vankas ;-))

Bidrag på G.

Elisabet. sa...

Tankevågor, gunnar i vaplan och Turtlan: ja, det är bara att tänka efter nu ,-))

Evas blogg sa...

Oj vad jag vill vinna fågelspelet!!!