tisdag 7 januari 2014

Den  där listan ...

Nr. 5. Det bästa snackset är ju som vi alla vet ....


Nu är det ju så här, att vi har nästan aldrig snacks här hemma - av den enkla anledningen att jag är i total avsaknad av säga-stopp-karaktär -.
Ja, inte bara jag ..., det finns en till som saknar den spärren.

Men  o m .., ja,  några gånger per år, då köper jag hem lantchips.
(På Ica i Väsby inhandlades en gång Norrlandschips, gjorda på mandelpotatis och ännu knaprigare ..., det är tur att man inte bor där, det säger jag bara.)

Kattis, hennes bästa var detta.

Och sportigajenny tyckte också till.

Morgondagens ämne är ett boktips.


2 kommentarer:

Kattis sa...

Lantchips, just som på bilden, förekommer även här, även här. Särskilt om sommarmånaderna. Mums!

Elisabet. sa...

Kattis: ja, jag gillar dem skarpt!