tisdag 16 september 2014

Och tänk ..., nu har jag varit där!




Äldsta dottern filmade .., jag var så inne i sjungandet att hade hon inte stått där med kameran, hade jag helt glömt bort det! En bit in i sången ser man en man som viftar med en flagga, han har en ljust brun tröja på sig. Den mannen (i min ålder, kanske..) dansade och skuttade i timmar och han var bara så helt underbar, så till slut gick Maria fram till honom och sa att om vi svenskar hade fått bestämma, så hade han vunnit dansmästerskapen, ja, jag gick också fram och tackade honom för den fina showen (och s o m  han dansade!) och frun gapskrattade och mannen sa ..."oh, thank you, give me a kiss!" och det fick han, på kinden.





Tack Maria!



Filmarens högra hand som vilar mot gräset.
Vinklingen av tummen är så typisk för henne.





Och innan allsången började, uppträdde bland andra Earth Wind & Fire och då blev det sånt ös i publiken .., till och med att jag själv vecklade ut mig och rent omöjligt var det att stå stilla!
Den här sången spelades det och mycket blås var det och bara så härligt!


Så här såg det ut då ...





Och lätt att skutta med var det även i den här sången, sååå passande den trettonde september!

1 kommentar:

Anonym sa...


Jag holl utkik efter er i lordags men tyvärr kom ni inte med i tv-rutan så vitt jag kunde se. Fast jag såg en svenska flagga vifta frenetiskt i folkhopen. :)

Lillan