måndag 13 oktober 2014

Flyttfåglar på ingång ....


Det blir ofta måndagssurr med rara Eva på Frösön, så även idag .., och nu meddelade hon
att även från Jämtland kommer - vad det lider - en omgång med domherrar på rad!

Ja, hon sponsrar den vinsten, alltså. 

Nu vet ni.

Och så är det väl dags att boka tid på ett gruppboende, ty fast jag hade räknat upp alla deltagare i förra lotteriet, så kom inte självaste friherrinnan med!
Fy skäms Elisabet, vet hut!!




Jodå, så här noga hade jag skrivit upp för att kolla att alla lappar hamnade i byttan, men vad
hjälper det ...!

Nåja, det finns fina boenden, kanske har pv:s kusin Elisabeth några förslag på sådana, hon chefar för nåt sånt här i Halland och jag är väldigt glad och tacksam om ni kommer och hälsar på!

Vänligen bloggmadamen Nilsson.


2 kommentarer:

Anonym sa...


du kan ju alltid boka, men du får allt vänta med att flytta från det Gula Huset.
Kramar Friherrinnan

Tankevågor sa...

Säg bara till vad du vill ha för färg på servetterna så ska jag ta med såna när jag kommer och hälsar på. ;-)