onsdag 31 december 2014

Det bästa - från er - året 2014.


Januari. 
Eva på Frösön tog bilden.


Februari. 
Det bästa för pv ...


Mars. 
Det bästa för Ann i Göteborg ...


April. 
Det bästa för Barbro i Uppsala.



Maj.
Det bästa för Monet i Frankrike ...


Juni.
Det bästa för Ulrika ...


Juli..
Det bästa för en friherrinna som heter Lena och bor i Steninge ...



Augusti. 
Det bästa för Eva i Tyresö.
Hon som har så lena händer.


September.
Det bästa för Turtlan i Karlstad.


Oktober.
Det bästa för Gunnar i Jämtland.


November.
Det bästa för mossfolk i Hallsberg ...



December. 
Slutligen .., det bästa för sportigajenny som besökte Stockholm.

Varmt tack till alla som har delat med sig av sin glädje under året! 


Och underbart roligt att t.ex. Lena i Östersund äntligen vågade sig på att berätta vad som gjorde henne varm i hjärtat. Det var i november det, som hon slog till.

Vill ni vara med ännu ett år med Det Bästa, så är ni välkomna!

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Fina bilder!
Men jag läste uppifrån och missade en rad, alltså trodde jag att pv hade tatuerat ett garnnystan och blev lite konfunderad innan jag fattade.

Evas blogg sa...

Vilken härlig bildsammanfattning av året som gått! Klart jag är med!

Babsan sa...

Du gör mig så glad med din blogg.Klart jag hänger med

Elisabet. sa...

Bloggblad: det blir lätt förvirrande det där med bildtexter; somliga skriver ovanför bilden och jag alltid under, ungefär som i ett album ,-)

Eva och Babsan: :) Låter bra!